Cursuri organizate

Manager de proiect
Perioada inscrieri : 01.09.2016 - 31.12.2017

ADAF – Asociatia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Feminin organizeaza cursul  de specializare MANAGER DE PROIECT,  cod COR 241919. Pentru ca sa deveniti un manager performant si sa reduceti munca de rutina in administrarea unui proiect,   cursul va ofera si module de cunoastere si familiarizare cu un instrument informatic dedicat, unul din cele mai utilizate in domeniu,  Microsoft Project Management.


Participantii la curs  trebuie sa aiba studii superioare cu diploma de licenta si vor primi certificat de absolvire, recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, de Ministerul Educaţiei Nationale si Cercetarii Stiintifice. Absolventii  vor dobandi competentele profesionale prevazute prin standardul ocupational aprobat de ANC (Autoritatea Nationala a Calificarilor).


In cadrul practicii cursantii vor elabora proiecte individuale, definitivate sub indrumarea formatorilor si vor fi prezentate la examen.


Locatia de desfasurare a cursului va fi la sediul ADAF, din str. Amman, nr.36, sector 1, Bucuresti.


Cursul se va axa pe urmatoarele module:


1.            Management de proiect

·         Managerul de proiect – locul si rolul sau

·         Notiuni generale de management

·         Proiectul - de la ideea de proiect la contractul de finantare

·         Fonduri si finantatori

·         Pregatirea si planificarea implementarii proiectului

·         Monitorizarea implementarii proiectului

·         Incheierea proiectelor – evaluarea


2.            Managementul proiectelor cu ajutorul programului dedicat MS Project

·         Crearea unui plan de proiect

·         Functionalitati de baza si avansate ale programului Microsoft Project

·         Rapoarte. Afisarea si distribuirea informatiilor despre proiect

·         Monitorizare si control


Durata cursului:

-              40 ore distribuite in 5 zile de curs, perioada fiind la alegerea participantilor, dupa-amiaza sau in week-end.


Taxa de participare:

-              500 lei. Discount 5% pentru membrii ADAF.


Taxa de participare acopera: Furnizarea cursului; Suport  de curs; Taxele de evaluare de catre comisia ANC; Asistenta pentru elaborarea proiectului  necesar la evaluarea finala; Chiria salii de curs;


Plata taxei de participare se face in contul ADAF RO88BTRLRONCRT0255653601 deschis la Banca Comerciala Transilvania SA

Inscrierea se face prin completarea online a cererii de inscriere de pe site-ul www.adaf.ro


Informatii suplimentare la:

Email: office@adaf.ro sau president@adaf.ro

Telefon: 0212101042

Email office@adaf.ro; www.adaf.ro

inscriere
Competente Antreprenoriale
Perioada inscrieri : 01.08.2017 - 31.12.2017
Perioada de curs: vineri intre orele 17.00-21.00 si in week-end sambata si duminica, intre orele 10:00-16:00
Organizator:  ADAF – Asociatia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Feminin, experienta de peste 10 ani, cu peste 1500 de absolventi certificati in competente antreprenoriale.

Trainer: Cursul va fi sustinut de dna Cornelia Rotaru, doctor in economie, fondatorul institutiei registrului comertului din Romania, director general al Oficiului National al Registrului Comertului timp de 10 ani, director general al Camerei de Comert si Industrie a Romaniei peste 7 ani, formator cu experienta practica in infiintarea de firme,  expert international in proiecte implementate in Bangladesh, Croatia, Europa centrala si de sud-est, manager de proiect cu o experienta de peste 20 de ani in peste 15 proiecte finantate de Banca Mondiala, Programul Natiunilor Unite pentru Dezvoltare, Uniunea Europeana si manager de proiect pentru 10 proiecte POSDRU implementate cu succes.
 
Curs autorizat de ANC (Autoritatea Nationala a Calificarilor) - cursantii primesc certificat de absolvire competente antreprenoriale recunoscut in Statele membre ale Uniunii Europene.

Cursul este necesar si pentru:
- persoane care vor sa initieze o afacere;
- intreprinzatori, manageri care vor sa obtina finantari din fonduri europene;
- persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale si familiale, intreprinzatori mici si mijlocii, manageri de asociatii cu activitate economica care vor sa obtina finantari prin programele de sprijinire a IMM-urilor (ajutor de minimis);
- intreprinzatori care solicita credite de la banci comerciale sau garantarea prin Fondul de Garantare pentru IMM-uri;
- formatori care doresc  sa sustina cursuri de competente antreprenoriale;
- acordare de consultanta antreprenoriala;
- obtinere de credite pentru profesiile in care acestea sunt necesare.
- studenti si masteranzi pentru aprofundarea cunostintelor antreprenoriale in vederea angajarii sau initierii unei afaceri.

Cine poate participa la curs:
- orice persoana cu minim studii medii finalizate

Metoda de predare:
Competentele antreprenoriale conform standardelor ANC (motivatia de a porni o afacere, legislatia de infiintare si dezvoltare a unei afaceri, analiza pietei, strategia de marketing, surse de finantare, politici de promovare, managementul afacerii, evaluarea riscurilor, selectia si angajarea personalului, managementul financiar si in mod special redactarea planului de afaceri, elementul esential al succesului in afaceri) vor fi prezentate atat teoretic cat si cu exemple practice.
La sfarsitul cursului, fiecare participant va avea un plan de afaceri elaborat.

Locatia de desfasurare a cursului va fi la sediul ADAF, din str. Amman, nr.36, sector 1, Bucuresti.

Taxa de participare:
- 390 lei
-Taxa acopera: predarea cursului, suportul de curs, asistenta pentru pregatirea examenului de evaluare, plata comisiei de evaluare a ANC, chiria salii de curs, pauza de cafea, formulare pentru activitati viitoare antreprenoriale,
-Plata taxei de participare se face in contul ADAF RO88BTRLRONCRT0255653601 deschis la Banca Comerciala Transilvania SA.

Inscrierea la curs:
Completarea online a cererii de inscriere de pe site-ul www.adaf.ro
Depunerea actelor necesare pentru evaluare ANC: copii de pe cartea de identitate, diploma de studii, certificate de nastere, certificate de casatorie (dupa caz)

Informatii suplimentare la:
Email: office@adaf.ro 
Telefon: 021-2101042; 0722-295.362

inscrierevezi programa curs
Web Designer
Perioada inscrieri : 01.02.2017 - 31.12.2017
Daca doresti sa avansezi, sa te reorientezi in cariera sau sa fii antreprenor si sa iti poti crea si administra o pagina web pentru promovarea propriei afaceri, te invitam la cursul de Designer pagini WEB, ACREDITAT ANC.

In conceperea cursurilor s-a pornit de la ideea ca oricine, avand doar cunostinte de operare pe calculator si fara experienta in Web Design, in urma asimilarii notiunilor de design si programare web predate la curs, sa ajunga sa stapaneasca pana la un nivel profesionist, toate procedeele de lucru in vederea conceperii si realizarii unui site web.

Sub indrumarea lectorilor nostri cu experienta in companii IT, cursantii vor realiza pas cu pas, toate temele si proiectele de curs. Sala de informatica este dotata cu laptopuri, proiector, tabla electronica interactiva, acces WIFI.

Prin design web se intelege in general realizarea de site-uri web, de la momentul conceperii structurii si interfetei grafice, pana la finalizarea programarii si introducerea propriu-zisa a datelor care alcatuiesc continutul site-ului - imagini, text, fisiere si alte elemente.

Conceperea unui site web presupune parcurgerea unor etape:
1. Notiuni de comunicare si dezvoltare profesionala
2. Introducerea informaţiilor şi datelor în formate electronice
3. Validarea datelor
4. Asigurarea securităţii datelor
5. Analizarea scopului paginii web
6. Proiectarea structurii site-ului
7. Procesarea imaginilor, crearea de animaţii şi flash-uri
8. Elaborarea de prototipuri
9. Realizarea si testarea site-ului
10. Publicarea și întrețierea site-ului

Cine poate participa la curs:
- orice persoana cu minim studii medii finalizate

Metoda de predare si durata:
Cursul se va desfasura sambata si duminica intre orele 10-16 cu pauza de cafea, timp de o luna, este conform standardelor ANC, iar in cadrul acestuia se vor prezenta atat elemente teoretice cat si practice avand la dispozitie laptopuri, proiector, tabla electronica interactiva, acces WIFI.

Locatia de desfasurare a cursului va fi la sediul ADAF, din str. Amman, nr.36, sector 1, Bucuresti.

Taxa de participare:
- 550 lei
- la inscriere se achita un avans de 150 lei.
-Taxa acopera: predarea cursului, suportul de curs, asistenta pentru pregatirea examenului de evaluare, plata comisiei de evaluare a ANC, chiria salii de curs, pauza de cafea.
-Plata taxei de participare se face in contul ADAF RO88BTRLRONCRT0255653601 deschis la Banca Comerciala Transilvania SA sau la casieria asociatiei.

Inscrierea la curs:
Completarea online a cererii de inscriere de pe site-ul www.adaf.ro
Depunerea actelor necesare pentru evaluare ANC: copii de pe cartea de identitate, diploma de studii, certificate de nastere, certificate de casatorie (dupa caz)

Informatii suplimentare la:
Email: office@adaf.ro 
Telefon: 021-2101042; 0722-295.362
inscrierevezi programa curs
Expert Achizitii Publice (cod COR 241940)
Perioada inscrieri : 01.08.2017 - 31.12.2017

Asociatia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Feminin (ADAF), furnizor de programe de formare profesionale autorizate, organizeaza in lunile iulie si august 2016 un curs de expert achizitii publice (cod COR 241940) pentru cunoasterea si instruirea cu noul cadru legislativ din Romania, adaptat la Directiva Comisiei Europene in domeniu, respectiv: Legea nr 98/2016 privind achizitiile publice (clasice), Legea nr.99/2016 privind achizitiile sectoriale. Legea nr.100/2016 privind concesiunile de lucrari si de servicii, Legea nr.101/2016  privind remediile si caile de atac si normele de aplicare.


Perioada de organizare este propusa în două variante:

§  Varianta 1 – cursuri de weekend, 3 weekenduri consecutive, (vineri 16:00 – 20:00) și sâmbătă  (9.30- 17.30 ) 

§  Varianta 2 – cursuri de luni până vineri în intervalul orar 16.00 – 20.00  (doua saptamani consecutive)


Programul de formare va fi susținut de dl.  Pavel Mărculeț expert în achizitii publice, consultant, evaluator si trainer cu o experiență specifica de peste 15 ani (2003 – 2016), a sustinut peste 600 de sesiuni de formare, cu experienta in elaborarea strategiilor de reformă, restructurare, dezvoltare şi privatizare in Ministerul Industriilor si Ministerul Agriculturii , experienta de manager de proiect


Cursurile se vor ține în Bucuresti, la sediul ADAF, din str. Amman  nr.36,  sector 1.

Cursul se adreseaza persoanelor din departamentele de achizitii publice din institutii publice si private, IMM-urilor care participa la achizitii publice de produse si servicii, juristilor, managerilor de proiecte, consultantilor in afaceri si management.


Prin programul de formare cursanții vor beneficia de: Informații de calitate; Consultanță în domeniul elaborării şi evaluării documentatiei; Analiză şi soluții pentru cazuri expuse de participanții la curs; Aplicații practice interactive; Materiale de curs - Mapă de curs; Certificare autorizata ANC.


Examen final va fi sustinut doar de persoanele care nu detin certificatul de absolvire  pentru Expert achizitii publice obtinut printr-un curs anterior. Examenul final constă in doua probe: intr-un test grilă (proba teoretica) și în elaborarea documentatiei de atribuire (proba practica). Cursantii care detin deja certificatul de absolvire vor primi o diploma de participare eliberata de ADAF, furnizor autorizat de servicii de formare profesionala.


Condiții de participare – studii superioare (cu diplomă de licență sau adeverință).


Înscrierea se face în limita locurilor disponibile (maxim 20 participanți) prin completarea Formularului de înscriere.

Prețul programului - este de doar 900 de lei 

Mai multe detalii - Dacă aveți întrebări ale căror răspunsuri nu le-ați găsit mai sus, contactați responsabilul organizare cursuri, dna Gela Rotaru, tel. 0722.295.362, e-mail: gela_rotaru64@yahoo.com sau office@adaf.ro.

inscrierevezi programa curs
© Copyright ADAF 2017. Toate drepturile rezervate